fredag 7 december 2007

Loppisfynd!

Härliga fina bakformar, en mjölsikt och den roliga 'prylen' från föregående inlägg.

En ljuskrona för en tia! Rosa band var kanske inte så kul. Tänkte ta bort banden helt, klä den med enris och ställa den på bordet.
Fina ljushållare, frågan är när och var jag törs använda dessa utan att sätta eld på huset.

Ååå, jag har verkligen julstämning! Jag vill bara pyssla och baka. Härom morgonen då jag var ute i regnet och sågade en 'en' sjöng jag julsånger för full hals. Inte ens det ruggiga vädret kan ta bort mitt leende.

"Falalalalaa la la la laaa!"

1 kommentar:

Anonym sa...

sätt ljushållarna på fat/tallrikar med blomsterarrangemang eller, om man har ett "lugnt" julbord, på serveringsfaten. gjör en liten krans av taggtråd sätt dit ljushållarna lägg på ett bord - fin liten ljusstake.
mvh julia