tisdag 18 mars 2008

Helgen som gick



Delar med mig av ett par foton jag tog under helgen!

3 kommentarer:

Froding sa...

Varorna kommit! TACK, men som alltid köpte jag för lite..Skulle vilja ha svart sirap, fler formar, burkar....osv osv
Gjorde kexen efter din beskrivning, men mina luktar och smakar spannmålsförråd. Kanske för att jag använder ekologiskt rågmjöl. Vad vet jag...Skall prova igen. Hälsar Marianne osm jobbar på ett mejeri och beundrar alla som orkar gå upp tidigt och mjölka!

Anonym sa...

Men oj, var har du varit?

Lotta 8`) sa...

Hejsan! Vet du, jag snurrade runt på nätet och sökte på Egyptisk Luftlök och så hamnade jag här hos dig! Vilken härlig blogg du har - mycket godsaker du "tillverkar", både bak och annat. Det verkar som om du skall öppna butik? Spännande... Tack för titten och jag kommer garanterat tillbaks :) Glad Påsk 8`)