onsdag 21 november 2007

Bloggtävling


Jag hade turen att vara en av de tre första att kommentera i tävlingen i Claras Linneskåp. Det är en härlig blogg med mycket inspiration, vackra foton och humor!

Tävlingen går ut på att de 3 första som lämnar en kommentar till inlägget kommer att få en hemgjord present. Det enda man måste göra är ett själv göra ett inlägg i tävlingen och skicka 3 hemgjorda gåvor. Vad gåvan innebär avslöjas ej, men den ska skickas inom 365 dagar.

Så nu deltar även jag. De tre första som kommenterar detta inlägg kommer att få en present!
Jag tror nog att det kommer att bli något ätbart i mina presenter.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken häftig idé! Och vilken attans tur att jag hinner först. :-) Ha en trevlig dag eller eftermiddag kanske, rättare sagt.! :-)

Anonym sa...

Åh vilken rolig tävling! Jag har precis hittat till din blogg och gillar den verkligen! :)

Anonym sa...

Ja.. jag kanske skulle starta en blogg också? Jag har en som är sorgligt bortglömd just nu... Lägger till länken också! :)

annkia sa...

Kul tävling! Jag kanske kan bli med? Startar tävlingen på Hugos sida :) /Annika

Frida sa...

Moa, Kristin och Annika: Kul att ni ville vara med! Maila era adresser till info@hus-modern.se så kommer snart en liten present!

Livet i träsket sa...

jag missade tävlingen men den finns även på min blogg! Titta gärna in och var med!!