torsdag 13 november 2008

November - årets tråkigaste månad?

Vet inte riktigt om jag ska börja med att be om ursäkt för min långa frånvaro eller om jag bara glatt ska säga, Hej - jag är tillbaka!

Har inte riktigt någon förklaring till varför det varit så tyst här. Jag mår fint, har bara inte haft något att blogga om. Allt är blött, lortigt och ruggigt här. Vi ska snart flytta så jag håller på och minimerar råvarorna i skafferiet. Inga direkt bloggvärda saker utförs därför inte i mitt kök..

Det är helt fantastiskt när ni skriver att ni saknar mina inlägg! Jag blir så glad!

När jag läser andras bloggar ser jag vackra bilder på ett frostigt landskap. Här ser ni mina rosor (som faktiskt blommar än) som piskas mot rutan av ett skyfall. Jag saknar solen.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom vi bor i samma landskap så känner jag igen regnet :( Men idag är det uppehåll, skönt! Fast det är så mulet så jag har tänt både lampor och stearinljus! Ta det lugnt med flytten och ha det bra!

Anonym sa...

Har saknat din blogg den senaste månaden. Den tillhör mina favoriter att besöka. Så välkommen tillbaka som du själv säger...

Anonym sa...

Äntligen, favvobloggen är tillbaks!
Skönt att allt var bra!

Anonym sa...

Välkommen tillbaka, äntligen! Ska ni flytta från eran finfina idyll?

Kate sa...

Välkommen tillbaka! :)

Frida sa...

Tack :)

Nejda vi ska inte flytta så långt. In i huset där mina svärföräldrar bor nu. Ska bli skönt med lite större. Slippa vedeldning, golvdrag och låga köksbänkar!

Mian sa...

Absolut årets värsta månad (innan snön kommer). Skitigt, råkallt, mörkt och regnigt.... 21/22 december firar jag - då vänder ljuset!

Johanna sa...

Väldigt vacker bild på rosorna dock!

Suntrail sa...

Skönt att du är "tillbaka". Har saknat ditt bloggande. Har du sett mitt kaktusmail? :)

Anonym sa...

trevligt att du är tillbaka... har väntat på det..

Kinna Jonsson sa...

Vart flyttar svärföräldrarna in. Inte till vedeldning och långbänkar hoppas jag. =) Kul att du är tillbaka.
Om du är sugen på julmarknad i helgen är jag på Ekenäs - men jag vet att det är en bit att åka. kram K